Αποκάλυψη! Δείτε το πρόσωπό του!
Αποκάλυψη τώρα για την Αλίκη Βουγιουκλάκη! Γι αυτό τον εφοπλιστή ήταν τρελή και διατηρούσαν τρία χρόνια σχέση και δεν το θυμάται κανείς!
Εθνική σταρ. Μια και μοναδική. Είδωλο. Μύθος. Εκείνη, η Αλίκη, το Αλικάκι των ασπρόμαυρων χρόνων μιας χώρας που είχε χορτάσει πόλεμο, απώλεια, φτώχεια και πια, πεινούσε για γέλιο, νιάτα, χαρά. Τα βρήκε στο πρόσωπό της. Ακόμα τα βρίσκει. Ακόμα και σήμερα, το «ροζ» κινηματογραφικό όνειρο της Αλίκης Βουγιουκλάκη, συνεχίζει να μεγαλώνει γενιές.
Ποντικάκι, Κλωτσοσκούφι, Σταχτοπούτα και σκανδαλιάρα μαθητριούλα Λίζα Παπασταύρου, Δόλωμα και Νεράιδα – στην οθόνη, η Αλίκη ζωντάνεψε με επιτυχία, τα πιο δημοφιλή γυναικεία αρχέτυπα. Άλλωστε και η ίδια ήταν κοκέτα, ναζιάρα, ένα θηλυκό ως τα μύχια, τα βαθύτερα κύτταρά της, πλασμένο για να ξελογιάζει τα αρσενικά. Γυναίκα-«αντράκι», από τη μια, τρυφερή, όλο προσφορά «γκέισα» από την άλλη. Και μέσα της, βαθιά, ένα παιδί που είχε ορφανέψει βίαια και «πεινούσε» για ασφάλεια.
Πάντα της άρεσαν τα φλερτ, οι έρωτες. Φασαριόζα, πειραχτήρι από μικρή, τραβούσε όλα τα βλέμματα – στο σχολείο, διηγούνται, οι φίλες της από κείνη την εποχή, ήταν ερωτευμένα μαζί της, όλα τα αγόρια των τελευταίων τάξεων του Γυμνασίου.
ΤΟ ΑΓΝΩΣΤΟ ΕΙΔΥΛΛΙΟ ΜΕ ΤΟΝ ΕΦΟΠΛΙΣΤΗ
Ακολούθησε ένας ακόμα μυστικός έρωτας, με έναν εφοπλιστή, τον Ελληνοαμερικανό Νικοκλή Μωραΐτη. Ο τελευταίος καταγόταν από την Άνδρο, αλλά είχε ναυτιλιακές επιχειρήσεις στη Νέα Υόρκη -όπου ζούσε με τους δικούς του- και στον Πειραιά.
Ήταν μια σχέση που ξεκίνησε στα τέλη της δεκαετίας του ‘50, τότε που η Αλίκη ήταν ακόμα ένα καστανό «ποντικάκι». Ακόμα κι έτσι, οι άντρες στριφογύριζαν γύρω της σαν ξετρελαμένες μέλισσες – ένας απ’ αυτούς ήταν και ο Νικοκλής. Θαύμαζε την Αλίκη και σ’ ένα από τα ταξίδια του στην Ελλάδα ζήτησε από τον γνωστό, τότε, σκηνοθέτη Ντίμη Δαδήρα να τον φέρει σ’ επαφή μαζί της. Η γνωριμία τους εξελίχθηκε σε ειδύλλιο, που κράτησε σχεδόν τρία χρόνια. Γρήγορα εκείνος έπεσε στα γόνατα και της έκανε πρόταση γάμου, παρότι οι γονείς του αντιδρούσαν στο δεσμό τους.
Ωστόσο, η Αλίκη επισκεπτόταν συχνά τον Νικοκλή στη Νέα Υόρκη -της άρεσε η πόλη και χαιρόταν σαν παιδί να τριγυρίζουν μαζί στα τεράστια λούνα παρκ και τα αχανή εμπορικά κέντρα. Κάθε φορά, εκείνος επέμενε να της ψωνίσει ό,τι λαχταρούσε, αλλά εκείνη αρνιόταν. Μία και μοναδική φορά δέχτηκε να της αγοράσει ένα απλό, κίτρινο μπλουζάκι. Με τα χρόνια, δυστυχώς, η απόσταση τούς απομάκρυνε – ο Νικοκλής δεν μπορούσε να αφήσει τις δουλειές του στη Νέα Υόρκη, ενώ στην Αθήνα, η καριέρα της Αλίκης απαιτούσε την πλήρη αφοσίωσή της. Οι δρόμοι τους, χώρισαν, γράφει η Κάλλια Καστάνη στο περιοδικό Down Town.
Εν τω μεταξύ, στη ζωή της είχε μπει, ο Μάριος Πλωρίτης – άνθρωπος του θεάτρου, κριτικός, μεταφραστής-λογοτέχνης, σκηνοθέτης και μέντοράς της. Εκείνος την προέτρεψε να αλλάξει το χρώμα των μαλλιών της από καστανό σε ξανθό. Εκείνος την έφερε σε επαφή με τον Κώστα Μουσούρη, που με τη σειρά του τη διάλεξε για να παίξει δίπλα του την Elisa Doolittle, στο έργο «Ωραία μου κυρία», του George Bernard Shaw. Το έργο που θα την επέβαλλε ως πρωταγωνίστρια και θα σημάδευε την αρχή μιας ολόκληρης εποχής. Της δικής της.
Διαβάστε επίσης