Αυτή είναι η φωτογραφία λίγο μετά τον θάνατο του Νίκου Σεργιανόπουλου που είχε σοκάρει το πανελλήνιο! Ξανά στην δημοσιότητα!
Ο πρωταγωνιστής της σειράς ήταν το θύμα ενός από τα πιο φρικτά εγκλήματα στην Ελλάδα. Ο Νίκος Σεργιανόπουλος, στην ηλικία των 56 ετών είχε βρεθεί νεκρός στο διαμέρισμα του με 21 μαχαιριές. Όλη Ελλάδα συγκλονίστηκε. Ο καθένας έκανε τα σενάρια του και βέβαια δεν άρχισαν να κυκλοφορήσουν και οι φήμες. Αυτό που κυκλοφόρησε έντονα ήταν ότι τον Νίκο Σεργιανόπουλο τον δολοφόνησε η μαφία των ναρκωτικών. Εξάλλου ο γνωστός ηθοποιός είχε συλληφθεί λίγους μήνες πριν με μεγάλη ποσότητα ναρκωτικών. Με την πάροδο των ημερών όμως αποκαλύφθηκε ότι δεν ήταν μόνο η κοκαΐνη το πάθος του. Ο ηθοποιός είχε προτίμηση στον αγοραίο έρωτα που τον αναζητούσε στις κακόφημες πιάτσες της Αθήνας και στους αλλοδαπούς άντρες της Ομόνοιας, της Κουμουνδούρου, της Πλατείας Βικτωρίας… Λίγες μέρες αργότερα έρχεται η λύση αυτού του στυγερού εγκλήματος!
Συλλαμβάνεται ο Γεωργιανός Νταβίντ και ομολογεί ότι αυτός σκότωσε τον Σεργιανόπουλο. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της αστυνομίας, ο γνωστός ηθοποιός είχε γνωρίσει τον γεωργιανό στην πλατεία Βικτωρίας και με το αμάξι του τον μετέφερε στο σπίτι του, όπου βρέθηκαν και υπολείμματα κοκαΐνης. Ο Νταβίντ είπε ότι τον είχε συναντήσει τα ξημερώματα της μοιραίας νύχτας πηγαίνοντας στην δουλειά του. Υποστήριξε ότι η φτώχια και η ταλαιπωρία τον έκανε να τον ακολουθήσει. Ο Σεργιανόπουλος του έταξε χρήματα και γυναίκες για να τον ξεγελάσει και να τον ακολουθήσει στην κατοικία του. Στο διαμέρισμα όμως, σύμφωνα πάντα με τα λόγια του Νταβίντ, αντί για γυναίκες υπήρχε μόνο κοκαΐνη. Ο δολοφόνος έκανε χρήση και έπεσε σε λήθαργο λόγο του παρθένου οργανισμού του στις ναρκωτικές ουσίες. Όταν ξύπνησε ο καλλιτέχνης τον απείλησε με μαχαίρι ζητώντας να του κάνει στοματικό έρωτα. Ακολούθησε πάλη και το αποτέλεσμα ήταν ο θάνατος του ηθοποιού.
Οι μάρτυρες που κλήθηκαν να περιγράψουν τον χαρακτήρα του μίλησαν για έναν άνθρωπο ήσυχο, πράο και τρυφερό. Ταυτόχρονα όμως κάποιοι άλλοι μίλησαν για τον επικίνδυνο τρόπο που βίωνε την σεξουαλικότητά του, το πάθος για τα ναρκωτικά και το αλκοόλ. Ορισμένοι από αυτούς είπαν ότι τους τελευταίους μήνες πριν τον θάνατο του ήταν παρανοϊκός από την κοκαΐνη και πίστευε ότι τον παρακολουθούν, ενώ και για την υποτιμητική συμπεριφορά απέναντι στους αγοραίους εραστές του.
Ο γυμναστής με τον οποίον διατηρούσε σοβαρή σχέση εξήγησε ότι ο Νίκος δεν >, αλλά είχε μεγάλο πρόβλημα με το αλκοόλ και έπρεπε να καταναλώσει μεγάλη ποσότητα για να χαλαρώσει. Επίσης πρόσθεσε ότι είχε ανακαινίσει πρόσφατα το σπίτι του και προκαλούσε έναν άνθρωπο χωρίς χρήματα να τον κλέψει. Οί γείτονες με την σειρά τους παρόλο που κατοικούσαν στα κάτω και στα διπλανά διαμερίσματα δεν άκουσαν τίποτα την βραδιά του εγκλήματος παρόλο που άλλες βραδιές άκουγαν μέχρι και τα μπουκάλια που έπεφταν από τον μεθυσμένο ηθοποιό. Πάντως έκαναν λόγο για αρκετούς άγνωστους νεαρούς που σύχναζαν στην πολυκατοικία.
Σημαντική ήταν η μαρτυρία της οικιακής βοηθού που γνώριζε ότι ο Σεργιανόπουλος ήταν γκέι και φιλοξενούσε στο σπίτι του ερωτικούς συντρόφους. Έτσι κάθε πρωί τον έπαιρνε τηλέφωνο και αν δεν ήταν μόνος του πήγαινε αργότερα για να καθαρίσει. Ο Αλέξανδρος Ρήγας αρνήθηκε ότι είχε ερωτική σχέση μαζί του αλλά μίλησε για μία πολύ δυνατή και στενή φιλιά που κράτησε 6 χρόνια, όταν ξεκίνησαν οι > και έκτοτε χάθηκαν για αρκετό διάστημα ώσπου ξανά συναντήθηκαν με την σύλληψη του για κοκαΐνη. Ο καθηγητής ψυχιατρικής που γνώριζε προσωπικά τον ηθοποιό και τον είχε εξετάσει μίλησε για την ψυχοσύνθεση του κάνοντας λόγο για διπολική διαταραχή, σύνδρομο καταδίωξης και στοιχεία παρανοϊκής συμπεριφοράς. Ήταν πάρα πολύ καχύποπτος και μάλιστα είχε επισκεφτεί τρεις φορές το γραφείο του καμουφλαρισμένος. Επίσης την ημέρα της δολοφονίας του είχε πάρει αντιψυχωτικά χάπια, αντικαταθλιπτικά και κοκαΐνη ενώ τόνισε ότι έπαιρνε ναρκωτικά γιατί ήταν ο μοναδικός τρόπος να έχει επιθυμία για σεξ.
Η υπεράσπιση του Νταβίντ υποστήριξε ότι το έγκλημα έγινε γιατί θίχτηκε η σεξουαλικότητα του. Ο Σεργιανόπουλος μόλις μπήκαν στο σπίτι είπε στον Γεωργιανό να κάνει χρήση κόκας και να γδυθούν για να περιμένουν τις γυναίκες. Ο Νταβίντ σαν παρθένος οργανισμός στις ναρκωτικές ουσίες τον πήρε ο ύπνος και όταν ξύπνησε είδε μπροστά του τον ηθοποιό να τον απειλεί με ένα μαχαίρι στο λαιμό ζητώντας του να του κάνει στοματικό έρωτα. Ο Νταβίντ μετά τον φόνο προσπάθησε να κρύψει τα ίχνη του. Έκανε μπάνιο, έπλυνε το μαχαίρι του φόνου και την προσπάθεια του να ανοίξει την πόρτα να φύγει διαπίστωσε ότι είναι κλειδωμένη. Τον έπιασε πανικός και με κάποιον τρόπο την έσπασε. Κάτι το οποίο δεν έγινε αντιληπτό από κανέναν ένοικο της πολυκατοικίας.
Ωστόσο τα λόγια του γεωργιανού δεν ήταν πειστικά. Στο καλαμάκι που βρέθηκε και είχε χρησιμοποιηθεί για την χρήση κοκαΐνης υπήρχε μόνο γενετικό υλικό του ηθοποιού ενώ τα συμπτώματα από την χρήση του ναρκωτικού δεν συνάδουν με τις ιδιότητές του. Το πιο σημαντικό πάντως είναι η κατάθεση του ιατροδικαστή που προσδιόρισε το χρόνο θανάτου γύρω στις 10.00 με 12.00 το βράδυ και αποκλείοντας το έγκλημα να έγινε κοντά στις 6.00 τα ξημερώματα όπως υποστήριζε ο Νταβίντ. Οι φωτογραφίες από τον τόπο του εγκλήματος συγκλόνισαν ολόκληρη την Ελλάδα. Παρουσιάζεται το σώμα του ηθοποιού ξαπλωμένο στο πάτωμα, μέσα στο αίμα. Τα τραύματα από τις 21 μαχαιριές δεν άφησαν καμία αμφιβολία για την αγριότητα του εγκλήματος. Υπέρ του δράστη μίλησε κοινωνιολόγος και τον περιέγραψε ως έναν άνθρωπο εξαθλιωμένο και ότι έπεσε θύμα εκμετάλλευσης. Εξήγησε ότι η ομοφυλοφιλία στην Γεωργία είναι ταμπού και αν είσαι παθητικός είναι η μεγαλύτερη ντροπή. Έτσι όταν έγινε η επίθεση από τον Σεργιανόπουλο έπαθε σοκ και γι’αυτό τον σκότωσε. Οι πιο σημαντικές μαρτυρίες ήταν από δύο μάρτυρες που δεν ξαναβρέθηκαν και κατέθεσαν στην αστυνομία. Ο ένας είχε δει πολλές φορές στην πλατεία Βικτωρίας και δεν του είχε κάνει καλή εντύπωση. Ο δεύτερος είπε ότι ο Σεργιανόπουλος είχε ξανά φύγει μαζί του το προηγούμενο βράδυ του φόνου. Διάλεγε τους συντρόφους του από την πιάτσα και ήθελε να τους ταπεινώνει λέγοντας τους να γδυθούν για να μετρήσει ποιός είχε το μεγαλύτερο μέγεθος στο πέος τους.
Μετά την δολοφονία του γνωστού ηθοποιού και μέσα σε λίγα χρόνια έφυγε από την ζωή η αδερφή του Νίκου Σεργιανόπουλου χτυπημένη από τον καρκίνο. Μετά ακολούθησε η μητέρα του και στο τέλος ο σύζυγος της αδερφής του, ο οποίος δεν άφησε ποτέ την υπόθεση ζητώντας δικαίωση, επίσης από καρκίνο. Αυτό ήταν το τραγικό τέλος του γνωστού ηθοποιού που συγκλόνισε την Ελλάδα. Ο Σεργιανόπουλος ήταν ένας κλειστός άνθρωπος που βίωνε τη σεξουαλικότητα του με αυτόν τον περίεργο τρόπο.
Ότι έκανε το έκανε μόνο για να ικανοποίηση τον εαυτό του χωρίς να ενοχλήσει κανέναν. Ούτε στους πιο στενούς του φίλους δεν έλεγε για την προσωπική του ζωή και την κράταγε πάντα κρυφή. Όμως μετά από τον φόνο ο ιδιωτικός βίος του ξετυλίγεται με κάθε λεπτομέρεια σε όλη την Ελλάδα. Αυτή ήταν και η μεγαλύτερη τραγική ειρωνεία όσο αφορά τον ίδιο τον ηθοποιό.
Νίκος Σεργιανόπουλος: Σοκάρει ο δολοφόνος του! Στην δημοσιότητα η απολογία του….
Σοκάρει ο δολοφόνος του Νίκου Σεργιανόπουλου! Στην δημοσιότητα μετά από χρόνια ήρθε η απολογία του.
O ηθοποιός Νίκος Σεργιανόπουλος είχε δολοφονηθεί με 21 μαχαιριές στις 3 Ιουνίου 2008 στο σπίτι του στο Παγκράτι.
Το κείμενο που ακολουθεί και περιγράφει όλα τα γεγονότα από την στιγερή δολοφονία του ηθοποιού, είναι απόσπασμα από το βιβλίο του Πάνου Σόμπολου «Τα εγκλήματα που συγκλόνισαν την Ελλάδα, όπως τα έζησα», εκδόσεις ΠΑΤΑΚΗ.
Ο δολοφόνος του Νίκου Σεργιανόπουλου
«Τα εγκλήματα που συγκλόνισαν την Ελλάδα, όπως τα έζησα» εκδόσεις ΠΑΤΑΚΗ. Η είδηση μεταδίδεται αστραπιαία και αναστατώνει τον καλλιτεχνικό κόσμο και όχι μόνο. Ο γνωστός ηθοποιός Νίκος Σεργιανόπουλος, ο ζεν πρεμιέ της ελληνικής τηλεόρασης, έχει βρεθεί κατακρεουργημένος με 21 μαχαιριές, μέσα στο διαμέρισμά του στο Παγκράτι.
Τετάρτη 7.40 το πρωί της 4ης Ιουνίου του 2008. Μετεώρων 14 στο Παγκράτι {…} Οι περισσότεροι γείτονες είναι σοκαρισμένοι από το τραγικό συμβάν και κυρίως οι ένοικοι της πολυκατοικίας και ο ψιλικατζής από τον οποίο αγόραζε τσιγάρα ο Νίκος Σεργιανόπουλος. Ακόμα πιο σοκαρισμένη ήταν η αλλοδαπή οικιακή βοηθός, η οποία είχε πάει λίγο μετά τις 7 το πρωί στο σπίτι για να δουλέψει, όπως έκανε κάθε φορά και είχε βρει τον ηθοποιό σφαγμένο και πνιγμένο στα αίματα- ένα αποτρόπαιο θέαμα. Αργότερα και αφού ολοκληρώθηκαν οι έρευνες της εγκληματολογικής υπηρεσίας, ανέβηκα κι εγώ στον 5ο όροφο της πολυκατοικίας, όπου διέμενε ο ηθοποιός από παλιά, γύρω στα 15 χρόνια.
Μόλις έγινε γνωστή η είδηση, κόσμος μαζεύτηκε έξω από το σπίτι του ηθοποιού Ο 56χρονος ηθοποιός ήταν πεσμένος στο σαλόνι ολόγυμνος και κατασφαγμένος. Έφερε τραύματα από μαχαίρι, στον λαιμό τη θωρακική χώρα, την κοιλιά και την ωμοπλάτη, ενώ ο προϊστάμενος της ιατροδικαστικής υπηρεσίας, Φίλιππος Κουτσάφτης, που είχε εξετάσει νωρίτερα το πτώμα, διαπίστωσε ότι έφερε επιπλέον και αμυντικά τραύματα στα χέρια, πράγμα που σημαίνει ότι το θύμα είχε παλέψει με τον δράστη, χωρίς όμως να καταφέρει να του ξεφύγει.
Στην ιατροδικαστική έκθεσή του, ο Φ. Κουτσάφτης αναφέρει ανάμεσα στα άλλα: «Το πτώμα βρέθηκε γυμνό επί του δαπέδου σε ύπτια θέση και κάμψη των γονάτων. Η πρόσθια επιφάνεια του σώματος φέρει μεγάλη ποσότητα ξηρού αίματος και μικρών αιμοπηγμάτων». Σε άλλο σημείο αναφέρει: «Ελήφθησαν αίμα και ούρα για τοξικολογική εξέταση.
Διαπιστώθηκε:
1. Στο βιολογικό υλικό η παρουσία κοκαΐνης και μεταβολιτών της
2. Στο βιολογικό υλικό η παρουσία αναλγητικού φαρμάκου
3. Στα ούρα η παρουσία αντικαταθλιπτικού φαρμάκου καθώς και αντιψυχωσικά και βλεννολυτικά φάρμακα
4. Στα ούρα η παρουσία προϊόντων μεταβολισμού της κάνναβης.
Και καταλήγει: «Αιτία θανάτου πολλαπλά τραύματα του λαιμού του θώρακος και της κοιλιάς δια νύσσοντος άμα και τέμνοντος οργάνου προκληθέντα».
Τα ευρήματα των ερευνών
Τα ευρήματα της εγκληματολογικής υπηρεσίας ήταν αρκετά και ενδιαφέροντα. Ειδικότερα, το μαχαίρι που χρησιμοποίησε ο δράστης βρέθηκε στο συρτάρι της κουζίνας πλυμένο, σκουπισμένο και με στραβωμένη τη λάμα. Αυτό το μαχαίρι αποτελούσε τεμάχιο, ενός σετ όμοιων μαχαιριών μέσα σε ξύλινη βάση, που ήταν τοποθετημένη στον πάγκο του νεροχύτη.
Από τη διερεύνηση των χώρων παρατηρήθηκαν αιματηρά πελματικά αποτυπώματα γυμνού ποδιού στον χώρο, από το σημείο όπου βρέθηκε πεσμένος ο ηθοποιός, έως και το μπάνιο. Επίσης εντοπίστηκαν ίχνη αίματος στην κουρτίνα της μπανιέρας, στον νιπτήρα, και σε μια πετσέτα, κάτι που σημαίνει ότι ο δράστης είχε επιχειρήσει να πλύνει και να σκουπίσει τα αποτυπώματα του.
Είχαν ερευνηθεί όλοι οι χώροι, πράγμα που προκύπτει από τα συρτάρια και από τα αντικείμενα στα ράφια και τις ντουλάπες που ήταν πεσμένα στο πάτωμα. Έλειπαν το κινητό τηλέφωνο του ηθοποιού και οι δύο υπολογιστές του, όπως είπε στους αστυνομικούς η οικιακή βοηθός, που γνώριζε πολύ καλά τα αντικείμενα που υπήρχαν στο διαμέρισμα.
Ο ηθοποιός δέχτηκε 21 μαχαιριές Κατά την έρευνα βρέθηκαν ακόμα και διάφορες ποσότητες λευκής και καφέ σκόνης, καθώς και ποσότητα φυτική ουσίας, οι οποίες συγκεντρώθηκαν και στάλθηκαν στο Γενικό Χημείο του Κράτους για εξέταση, προκειμένου να εξακριβωθεί αν επρόκειτο για ναρκωτικές ουσίες. Ως προς την είσοδο του διαμερίσματος, διαπιστώθηκε ότι αυτή ήταν παραβιασμένη όχι απ’ έξω, αλλά από μέσα, πράγμα που καταδεικνύει ότι δράστης και θύμα είχαν εισέλθει μαζί ή είχαν ραντεβού στο σπίτι του ηθοποιού.
Διερευνήθηκε επίσης το αυτοκίνητο του Σεργιανόπουλου, ένα Audi, καθώς επίσης και το σκάφος του με το όνομα «ΠΕΤΡΟΣ- ΕΛΕΝΑ», όπου ανάμεσα στα άλλα βρέθηκαν και υπολείμματα ουσιών που στάλθηκαν για εξέταση. Ζητήθηκε και άρση του απορρήτου των τηλεφωνικών συνδιαλέξεων του για να διαπιστωθεί με ποιον ή με ποιους είχε συνομιλήσει τις τελευταίες ώρες. Με αυτά τα δεδομένα οι αστυνομικοί της δίωξης ανθρωποκτονιών άρχισαν εκτεταμένες έρευνες και αναζητήσεις για τη διαλεύκανση της στυγερής δολοφονίας.
Δεκάδες άτομα κλήθηκαν στην ασφάλεια και εξετάστηκαν, τα περισσότερα από αυτά αλλοδαποί. Από την προανάκριση προέκυψε ότι ο Σεργιανόπουλος ήταν χρήστης ναρκωτικών και συνήθιζε να συνάπτει εφήμερες σχέσεις με αλλοδαπούς άντρες τους οποίους γνώριζε τυχαία σε διάφορες περιοχές της Αθήνας και τους προσκαλούσε σπίτι του για συνευρέσεις.
Η εξιχνίαση του εγκλήματος και η ομολογία του δράστη Οι μέρες και οι εβδομάδες περνούσαν χωρίς οι εκτεταμένες έρευνες της ασφάλειας στις πλατείες της Αθήνας, όπου βρίσκονται τα στέκια των ατόμων που διατίθενται για εφήμερες φιλίες, να φέρνουν κάποιο αποτέλεσμα. Όλοι λέγαμε τότε, ότι κι αυτό το έγκλημα θα έμενε ανεξιχνίαστο σαν του μακαρίτη του συγγραφέα Κώστα Ταχτσή, επειδή από το σπίτι του συμπαθέστατου ηθοποιού περνούσαν αρκετοί εφήμεροι φίλοι. Διαψευσθήκαμε τελικά.
Πενήντα μια ημέρες μετά τη δολοφονία η ασφάλεια κατόρθωσε να εξιχνιάσει το έγκλημα και να συλλάβει το δράστη. Όπως ανακοινώθηκε, επρόκειτο για τον Ντέιβιντ Μουρτικνέλι 30 χρόνων, ο οποίος έμενε παράνομα στη χώρα μας. Στον εντοπισμό του δράστη συνέβαλε τα μέγιστα η εγκληματολογική υπηρεσία, στα εργαστήρια της οποίας ταυτοποιήθηκαν δακτυλικά, παλαμικά και πελματικά αποτυπώματα του Μουρτικνέλι.
Τα στοιχεία, οδήγησαν την αστυνομία στη σύλληψη του δράστη
Η σύλληψή του έγινε από μία από τις ομάδες που είχαν εξαπολύσει ανθρωποκυνηγητό σε διάφορες της Αθήνας. Οι αστυνομικοί τον εντόπισαν και τον συνέλαβαν στη συμβολή των οδών Πατησίων και Ανάφης. Στην ασφάλεια όπου οδηγήθηκε και μπροστά στα στοιχεία που προέκυψαν, δεν μπορούσε παρά να παραδεχτεί τις πράξεις του. Ομολόγησε ότι αυτός είχε σκοτώσει τον Σεργιανόπουλο, επειδή ο ηθοποιός του ζήτησε στο κρεβάτι να έχει παθητικό ρόλο. Εδώ είναι ανάγκη να επισημάνω, ότι αυτόν τον ισχυρισμό τον έχω συναντήσει πολλές φορές σε αυτού του είδους τα εγκλήματα.
Η περιγραφή του εγκλήματος
Σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία της αστυνομίας, ο Γεωργιανός είπε ότι τις πρώτες πρωινές ώρες της 4ης Ιουνίου του 2008, ενώ βρισκόταν στην πλατεία Βικτωρίας με σκοπό να πάει στο Πέραμα, όπου δούλευε, συναντήθηκε με τον Σεργιανόπουλο, ο οποίος του πρότεινε να κάνουν χρήση κοκαΐνης μέσα στο αυτοκίνητό του. Αφού μπήκαν μέσα, ο ηθοποιός του πρότεινε να πάνε στο σπίτι του και να κάνουν εκεί χρήση κοκαΐνης με την ησυχία τους, πράγμα που δέχτηκε ο Μουρτικνέλι.
Ο Σεργιανόπουλος, του είπε μάλιστα ότι θα καλούσαν και κοπέλες και θα περνούσαν πολύ καλά όλοι μαζί. Από την πλατεία Βικτωρίας τράβηξαν για το Παγκράτι, όπου έμενε ο Σεργιανόπουλος. Η καριέρα του ηθοποιού είχε εκτοξευτεί με τη σειρά Δυο Ξένοι, όπου ενσάρκωσε τον Κων/νο Μαρκορά Καθ’ οδόν ο ηθοποιός αγόρασε μπίρες και τσιγάρα γιατί, όπως είπε στον Μουρτικνέλι του είχαν τελειώσει. Όταν έφτασαν στο διαμέρισμα κάθισαν στο καθιστικό και έκαναν χρήση ναρκωτικών.
Στη συνέχεια πέρασαν στο σαλόνι και όπως είχε πει ο ηθοποιός, επρόκειτο να έλθουν από ώρα σε ώρα και οι κοπέλες. Ενώ περίμεναν τις κοπέλες ξεντύθηκαν και έμειναν με τα εσώρουχα τους για να συνευρεθούν ερωτικά. Σύμφωνα με όσα ισχυρίστηκε στην απολογία του στην ασφάλεια ο 30χρονος δράστης η σκηνή του φόνου έγινε ως εξής:
«Ο Σεργιανόπουλος σε κάποια φάση άρπαξε ένα μαχαίρι από την κουζίνα και μου ζήτησε να μου κάνει εκείνος την «πράξη». Εγώ αντέδρασα γιατί δεν είμαι παθητικός και με έθιξε. Κατάφερα να του πάρω το μαχαίρι και άρχισα να τον μαχαιρώνω σε διάφορα σημεία του σώματός του. Όταν σωριάστηκε κάτω, κατευθύνθηκα προς το μπάνιο για να πλυθώ επειδή είχα γεμίσει αίματα. Έπλυνα το μαχαίρι και το τοποθέτησα στο συρτάρι της κουζίνας».
Το κατά πόσο έχουν βάση οι ισχυρισμοί του δράστη για το παθητικό, αυτό κανένας δεν μπορεί να το γνωρίζει δεδομένου ότι δεν υπάρχει αυτόπτης μάρτυρας. Ο δράστης είπε επίσης ότι πριν φύγει από το διαμέρισμα ερεύνησε όλους τους εσωτερικούς χώρους για να θεωρήσει η αστυνομία ότι είχε γίνει ληστεία και να αποπροσανατολιστούν οι έρευνες.
Παραδέχτηκε ότι φεύγοντας είχε πάρει 100 ευρώ από το πορτοφόλι του θύματος, δύο φορητούς υπολογιστές, το κινητό του ηθοποιού και τα κλειδιά του σπιτιού και του αυτοκινήτου του. Οι δύο υπολογιστές βρέθηκαν στο σπίτι του 30χρονου, ενώ για το κινητό ισχυρίστηκε ότι το είχε πουλήσει σε άγνωστο άτομο.
9Για τα κλειδιά είπε, ότι τα πέταξε σε κάδο απορριμμάτων φεύγοντας και στο σπίτι του πήγε τελικά με ταξί. Με τη δικογραφία που σχημάτισε η ασφάλεια ο δράστης παραπέμφθηκε στην εισαγγελία, όπου του ασκήθηκε ποινική δίωξη και οδηγήθηκε στις φυλακές.