Site icon Hallocy

Κύπρος:152 γιατροί ζητούν από ΠτΔ να ανοίξει τους ναούς-Τι λένε για Κοινωνία

Επιστολή προς τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας να ανοίξει τις Εκκλησίας αποστέλλουν 152 Κύπριοι γιατροί. Την επιστολή αυτούσια, καθώς και τον κατάλογο των ονομάτων των γιατρών δημοσιεύει η σελίδα της Ιεράς Μητρόπολης Μόρφου καθώς και η σελίδα orthodoxianew.

Αναφορικά με το Μυστήριο της Θείας Μετάληψης, στην επιστολή τους οι γιατροί, τονίζουν «Όπως γνωρίζετε και εσείς, ως ορθόδοξος χριστιανός, η Θεία Κοινωνία είναι ο ίδιος ο Χριστός, και η μετάληψή Του από τους ορθοδόξους χριστιανούς, δεν αποτελεί απλά ένα θρησκευτικό εθιμοτυπικό τελετουργικό καθήκον, αλλά τη βάση της πίστεώς τους, καθώς και αναφαίρετο δικαίωμά τους.

Παρόλο που είμαστε σίγουροι, ότι και εσείς, ως ορθόδοξος χριστιανός συμμερίζεστε τα δόγματα της Ορθοδοξίας, μεταξύ των οποίων και ότι η Θεία Κοινωνία είναι «εφόδιο ζωής αιωνίου» και ότι από αυτή ή μέσω αυτής δεν είναι δυνατόν να μεταφερθούν ιοί, σας αναφέρουμε ότι και επιστημονικά, δεν υπάρχει στη βιβλιογραφία οποιοδήποτε επιστημονικό άρθρο, μελέτη ή έρευνα που να αποδεικνύει ότι με τη Θεία Κοινωνία μεταδίδονται μικρόβια και ιοί».

Διαβάστε αναλυτικά:

Εξοχότατε κ. Πρόεδρε,

Θα θέλαμε εκ προοιμίου, να εκφράσουμε τις θερμές ευχαριστίες μας, τόσο προς εσάς προσωπικά, όσο και προς όλο τον κυβερνητικό μηχανισμό, για όλα όσα πράττετε, με σκοπό την προστασία του λαού μας, αυτή τη δύσκολη περίοδο.

Παρά ταύτα, ως επαγγελματίες υγείας, και έχοντας πλήρη επίγνωση τόσο της σοβαρότητας της κατάστασης όσο και των απαραίτητων μέτρων υγιεινής και προσωπικής προστασίας που πρέπει να λαμβάνονται, επιθυμούμε να εκφράσουμε κάποιες σκέψεις, καθώς και εισηγήσεις στη συνέχεια, αναμένοντας, με κάθε σεβασμό, ότι αφού διαβάσετε όλα όσα θα σας παραθέσουμε, θα προβείτε στις δέουσες ενέργειες. Με κάθε σεβασμό στις αποφάσεις των ειδικών που περιστοιχίζουν την συμβουλευτική σας ομάδα για το μείζων θέμα της πανδημίας, θεωρούμε ότι η επιστημονική μας γνώση και εμπειρογνωμοσύνη σε θέματα υγείας ευρύτερα, μας δίδει το δικαίωμα να τοποθετηθούμε με την μέγιστη σοβαρότητα και ευθύνη επί του θέματος.

Τα παθογόνα μικρόβια, όπως σαφώς και γνωρίζετε, καθώς και οι λοιμώδεις νόσοι διαφόρων μεγεθών και καταστάσεων, υπήρχαν και θα υπάρχουν πάντοτε στην ανθρωπότητα. Παρόλα αυτά, σε καμία περίπτωση στην μακραίωνη ιστορία των 2000 χρόνων Ορθοδοξίας στην Κύπρο, τέθηκε ποτέ θέμα διακοπής της δυνατότητας προσέλευσης των πιστών στους Ιερούς Ναούς και λήψης, για όσους επιθυμούν, της Θείας Ευχαριστίας.

Αφουγκραζόμενοι την αγωνία, τον πόνο, το φόβο και τη θλίψη, σε μεγάλη μερίδα προσώπων με τα οποία ερχόμαστε σε επαφή καθημερινά στα πλαίσια παροχής των υπηρεσιών μας, αλλά και άλλων συμπολιτών μας, πραγματικά πιστεύουμε ότι η απαγόρευση προσέλευσης των πολιτών στους Ιερούς Ναούς, στερεί από τους ανθρώπους μια από τις ελάχιστες αν όχι την μοναδική πηγή πνευματικής παρηγοριάς, στοιχείο απόλυτα συνυφασμένο με την πνευματική και ψυχική υγεία του κάθε ενός. Μας φοβίζει δε ιδιαίτερα η επόμενη μέρα, ως προς το τι θα αφήσει πίσω της η πανδημία, στον ψυχοσυναισθηματικό κόσμο των συμπολιτών μας.

Όπως γνωρίζετε και εσείς, ως ορθόδοξος χριστιανός, η Θεία Κοινωνία είναι ο ίδιος ο Χριστός, και η μετάληψή Του από τους ορθοδόξους χριστιανούς, δεν αποτελεί απλά ένα θρησκευτικό εθιμοτυπικό τελετουργικό καθήκον, αλλά τη βάση της πίστεώς τους, καθώς και αναφαίρετο δικαίωμά τους. Παρόλο που είμαστε σίγουροι, ότι και εσείς, ως ορθόδοξος χριστιανός συμμερίζεστε τα δόγματα της Ορθοδοξίας, μεταξύ των οποίων και ότι η Θεία Κοινωνία είναι «εφόδιο ζωής αιωνίου» και ότι από αυτή ή μέσω αυτής δεν είναι δυνατόν να μεταφερθούν ιοί, σας αναφέρουμε ότι και επιστημονικά, δεν υπάρχει στη βιβλιογραφία οποιοδήποτε επιστημονικό άρθρο, μελέτη ή έρευνα που να αποδεικνύει ότι με τη Θεία Κοινωνία μεταδίδονται μικρόβια και ιοί. Το μόνο επιστημονικό δεδομένο που μπορεί να υπάρχει και που η επιστημονική κοινότητα αποδέχεται εκεί που δεν υπάρχει συγκεκριμένη επιστημονική έρευνα, είναι η αναδρομική μελέτη της κλινικής εμπειρίας, που στην περίπτωση της Θείας Κοινωνίας αφορά αναδρομική κλινική εμπειρία 2000 χρόνων (π.χ. Ιερείς και όχι μόνον, που καταλύουν καθημερινά τη θεία κοινωνία στα Νοσοκομεία, ακόμη και Νοσοκομεία Λοιμωδών Νόσων κλπ και ουδέποτε τους έχει μεταδοθεί οτιδήποτε).

Λαμβανομένων υπόψη όλων των πιο πάνω, μας ξενίζει η απόφαση για απαγόρευση προσέλευσης πιστών στους Ιερούς Ναούς, εφόσον, διαπιστώνουμε ότι οι επιχειρήσεις που παρέμειναν ανοικτές/άλλες πρόνοιες του διατάγματος, δεν αφορούν μόνο στα άκρως απαραίτητα. Δίδουμε μερικά ενδεικτικά παραδείγματα:

– Οι φούρνοι, σε ένα εκ των οποίων εντοπίστηκαν πρόσφατα 26 κρούσματα δεν πωλούν μόνο τα απαραίτητα (π.χ. ψωμί, γάλα), αλλά και πολλά άλλα μη απαραίτητα (π.χ. γλυκά, σοκολάτες, καφέδες κλπ). – Oı επιχειρήσεις που παραδίδουν καφέδες και συνοδευτικά σνακς – Oı επιχειρήσεις που παραδίδουν ηλεκτρονικά παιγνίδια κλπ.

Είναι λοιπόν όλα τα πιο πάνω απαραίτητα για την διαβίωση, αλλά όχι η δυνατότητα προσέλευσης στους Ιερούς Ναούς, υπό προϋποθέσεις; Τα παραδείγματα είναι πάρα πολλά. Όλα δε, σχετίζονται με τα απαγορευτικά μέτρα, επειδή εάν οι φούρνοι περιορίζονταν στα απαραίτητα, ενώ οι επιχειρήσεις που παρέδιδαν σνακς, καφεϊνούχα ροφήματα και ηλεκτρονικά ήταν κλειστά, σημαίνει ότι πολύ λιγότερος κόσμος θα ερχόταν σε επαφή μεταξύ του, και συνεπώς, σύμφωνα με την λογική των μέτρων, θα μειωνόταν ουσιωδώς ο κίνδυνος μετάδοσης.

Δεν λέμε ότι θα πρέπει να κλείσουν τα πιο πάνω. Αλλά ταυτόχρονα, εφόσον γνώμονας μας είναι η υγεία και μόνο, δεν μπορούν να υπάρχουν δύο μέτρα και δύο σταθμά. Επειδή δε, δεν μπορούμε να πιστέψουμε ότι πίσω από την απαγόρευση προσέλευσης στους Ιερούς Ναούς υπήρχε αλλότριο κίνητρο εκ μέρους της Κυβέρνησης, και έχοντας υπόψη τα πιο πάνω, με κάθε σεβασμό, είμαστε της άποψης ότι η συγκεκριμένη απόφαση λήφθηκε βεβιασμένα, και χωρίς να ληφθούν υπόψη οι πολύ σοβαρές ψυχικές και κοινωνιολογικές επιπτώσεις.

Ζητούμε λοιπόν, ότι όπως καλώς λαμβάνονται τα απαραίτητα μέτρα για την υγεία των πολιτών, η απαραίτητη πρόνοια για την τροφή του σώματος και επιτρέπεται η προσέλευση των πολιτών στις υπεραγορές, στα ταχυφαγεία, στους φούρνους και στις τράπεζες, καθώς και άλλες ενέργειες ως αναφέρεται πιο πάνω, όπως καλώς υπάρχει πρόνοια για τη φροντίδα των κατοικίδιων ζώων, έτσι ακριβώς θα πρέπει να ληφθεί πρόνοια και για την πνευματική και ψυχική τροφή και υγεία των πολιτών, μέσω της δυνατότητας προσέλευσης στους Ιερούς Ναούς και μετοχή στη Θεία Κοινωνία, για όσους το επιθυμούν, λαμβάνοντας τα απαραίτητα μέτρα.

Δεν επιδιώκουμε να πείσουμε τον οποιοδήποτε για θέματα πίστεως, εφόσον ακριβώς είναι θέμα «πίστεως», προσωπικής θρησκευτικής συνείδησης και ελευθερίας. Θα πρέπει όμως, με τα ίδια επιστημονικά κριτήρια που εξετάζονται και ρυθμίζονται όλα τα υπόλοιπα, να δοθεί και η δυνατότητα σε όσους συμπολίτες μας επιθυμούν, να προσέρχονται στους Ιερούς Ναούς.

Έχει πλέον χαρακτηριστεί επιστημονικά ο τρόπος μετάδοσης του ιού, όπως φαίνεται και σε πρόσφατα δημοσιεύματα, όπου αναφέρεται για παράδειγμα ότι όταν κάποιος μιλάει σε κοντινή απόσταση για 15’ και είναι φορέας μπορεί δυνητικά να μεταδώσει τον ιό ή όταν κάποιος βήξει κοντά μας από το σύννεφο που δημιουργείται. Με βάση λοιπόν τα όσα θα αναφέρουμε πιο κάτω, σε καμία περίπτωση δεν θα υπάρχει κίνδυνος μετάδοσης στην εκκλησία, αφού τα όσα προτείνουμε είναι πλήρως εναρμονισμένα με τα μέτρα αποφυγής της μετάδοσης που γνωστοποιήθηκαν τόσο από την συμβουλευτική ομάδα στην Κύπρο, όσο και από παγκόσμιους οργανισμούς. Με βάση αυτά λοιπόν, προτείνουμε την εξής ασφαλή διαδικασία:

1. Είσοδος στον ιερό ναό συγκεκριμένου αριθμού ατόμου, με τα ίδια κριτήρια που εφαρμόζεται στις υπεραγορές. Οι υπόλοιποι πιστοί να στέκονται/κάθονται στους προαύλιους χώρους του ναού σε αποστάσεις ασφαλείας που θα προκαθοριστούν με σημάνσεις στο πάτωμα.

2. Άτομα που διαμένουν στην ίδια κατοικία να μπορούν να στέκονται/κάθονται στον ίδιο τετραγωνικό χώρο.

3. Για οποιεσδήποτε μετακινήσεις θα υπάρχει ο απαραίτητος χώρος ο οποίος θα παραμένει κενός.

4. Η Θεία Κοινωνία θα μεταδίδεται, για όσους επιθυμούν, μετά την απόλυση, οπότε όσοι πιστοί δεν θα κοινωνήσουν θα αποχωρούν με τάξη.

5. Κατά την μετάδοση της Θείας Κοινωνίας, ένας ένας πιστός θα προσέρχεται με τάξη και θα αποχωρεί τηρώντας αποστάσεις. Εναλλακτικά, ο ιερέας θα πηγαίνει από πιστό σε πιστό να τον κοινωνεί.

6. Ο ιερέας που θα έρχεται σε κοντινή απόσταση με τον προσερχόμενο για Θεία Κοινωνία μπορεί να φορεί μάσκα, ενώ το ίδιο θα ισχύει και για όσους παρευρίσκονται εντός του Ναού (αν και αυτό δεν επιβάλλεται στις υπεραγορές θα μπορούσε να επιβληθεί εδώ, για να αφαιρεθεί το επιχείρημα μετάδοσης από τον βήχα-φτέρνισμα).

7. Στο τέλος ένας-ένας, με τάξη θα αποχωρούν, όπως γίνεται και στις υπεραγορές και θα επιστρέφουν στο σπίτι τους, χωρίς επιτόπιες συναθροίσεις.

8. Με τη λειτουργία όσων πιο πολλών ναών, τόσο θα διευκολυνθεί η προαναφερθείσα διαδικασία.

Όλα τα πιο πάνω θα επιτηρούνται από διορισμένα και υπεύθυνα άτομα εντός και εκτός του ναού (π.χ. οι επίτροποι του κάθε ναού), ενώ η αστυνομία θα μπορεί να ελέγχει, όπως πράττει και στις υπεραγορές, καταγγέλλοντας τον οποιοδήποτε δεν βρίσκεται σε σημασμένο χώρο ο οποίος και διασφαλίζει την απόσταση ασφαλείας.

Άλλωστε, ίδια και πολλές φορές πολύ λιγότερα μέτρα, λαμβάνονται, με λιγότερη προσοχή στις υπεραγορές. Να σημειωθεί πρόσθετα ότι, ενώ πάμπολλοι Ναοί διαθέτουν ικανό αριθμό παραθύρων για επαρκή αερισμό, δεν ισχύει το ίδιο στις υπεραγορές.

Τα υπάρχοντα μέτρα που έχουν ως αποτέλεσμα την αποχή των πιστών από την προσέλευση στους Ιερούς Ναούς, προκαλούν σύγχυση και οργή, αφού δεν υπάρχουν δικαιολογημένες απαντήσεις ή επιστημονικά δεδομένα που να στοιχειοθετούν τις αποφάσεις, ενώ αντίθετα με καλή θέληση το όλο ζήτημα μπορεί να λυθεί. Λύσεις υπάρχουν.

Εάν η πολιτεία επιτρέψει, προστατεύσει, περιφρουρήσει την παραπάνω διαδικασία όπως περιγράφηκε τότε όντως θα επιβεβαιώσετε ότι και πρόεδρος όλων των Κυπρίων είστε και σταθήκατε στο ύψος των περιστάσεων, ικανοποιώντας με ασφάλεια τα δικαιώματα μεγάλης μερίδας του λαού σας.

Συμφωνούμε απόλυτα με σας Εξοχότατε κ. Πρόεδρε ότι είναι στιγμές γενναίων αποφάσεων. Ο πολιτισμός και η ιστορία του Ορθόδοξου λαού μας όμως, μας καλούν να αφουγκραστούμε τις λύσεις που δίνει σε αντίστοιχους πολέμους το βάθος της ιστορικής μας μνήμης και το παράδειγμα κυβερνήσεων άλλων ορθόδοξων λαών.

Αναμένουμε ότι θα ικανοποιήσετε το καθόλα δίκαιο και επιστημονικά τεκμηριωμένο αίτημά μας, που ήδη γνωρίζουμε, ότι εκπροσωπεί μεγάλη μερίδα συμπολιτών μας.

Με Εκτίμηση

ΙΑΤΡΟΙ

1. ΑΓΑΘΟΚΛΕΟΥΣ ΜΑΡΙΑ – ΠΑΙΔΙΑΤΡΟΣ – Λ/ΣΟΣ

2. ΑΛΚΙΒΙΑΔΗΣ ΑΛΚΗΣ – ΟΡΘΟΠΑΙΔΙΚΟΣ – ΜΙΚΡΟΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ – Λ/ΣΟΣ

3. ΑΡΕΤΗ ΑΔΩΝΗ – ΑΝΑΙΣΘΗΣΙΟΛΟΓΟΣ – Λ/ΚΑ

4. ΑΣΠΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ – ΩΡΛ – Λ/ΣΙΑ

5. ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ – ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΟΣ Λ/ΚΑ

6. ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ – ΟΡΘΟΠΑΙΔΙΚΟΣ – Λ/ΚΑ

7. ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΙΔΟΥ ΗΒΗ – ΠΑΙΔΟΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ – Λ/ΚΑ

8. ΔΑΜΙΑΝΟΥ ΛΟΥΚΑΣ – ΝΕΦΡΟΛΟΓΟΣ – Λ/ΣΟΣ

9. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ – ΠΑΘΟΛΟΓΟΣ – Λ/ΣΙΑ

10. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ – ΠΑΙΔΙΑΤΡΟΣ – Λ/ΣΙΑ

11. ΔΙΟΡΙΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ – ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΟΣ – Λ/ΣΟΣ

12. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΝΙΚΗ – ΠΑΙΔΙΑΤΡΟΣ – Λ/ΣΙΑ

13. ΕΥΓΕΝΙΟΥ ΑΝΔΡΕΑΣ – ΓΑΣΤΡΕΝΤΕΡΟΛΟΓΟΣ ΗΠΑΤΟΛΟΓΟΣ – Λ/ΚΑ

14. ΕΥΓΕΝΙΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣ – ΓΕΝΙΚΟΣ ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ – Λ/ΚΑ

15. ΖΑΜΠΑ ΜΑΡΩ – ΠΑΙΔΙΑΤΡΟΣ – Λ/ΚΑ

16. ΙΩΑΝΝΟΥ ΜΥΡΟΦΟΡΑ – ΠΑΙΔΙΑΤΡΟΣ – Λ/ΚΑ

17. ΚΑΛΟΥΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ – ΟΡΘΟΠΑΙΔΙΚΟΣ ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ – ΜΙΚΡΟΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ- Λ/ΚΑ

18. ΚΕΤΩΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ – ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ – Λ/ΣΙΑ

19. ΚΕΦΑΛΑ ΓΕΩΡΓΙΑ – ΙΑΤΡΟΣ ΕΙΔΙΚΕΥΟΜΕΝΗ ΠΑΘΟΛΟΓΙΑΣ – ΠΑΦΟΣ

20. ΚΛΕΑΝΘΟΥΣ ΜΑΡΙΑ – ΠΑΙΔΙΑΤΡΟΣ – Λ/ΣΙΑ

21. ΚΛΩΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ – ΓΑΣΤΡΕΝΤΕΡΟΛΟΓΟΣ – Λ/ΚΑ

22. ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ – ΚΑΡΔΙΟΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ – Λ/ΣΙΑ

23. ΚΟΡΔΑΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ – ΟΡΘΟΠΑΙΔΙΚΟΣ ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ- Λ/ΣΟΣ

24. ΚΟΤΖΙΑΜΑΝΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ – ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΟΣ – Λ/ΣΟΣ

25. ΚΟΥΚΟΥ ΕΛΕΝΗ – ΜΙΚΡΟΒΙΟΛΟΓΟΣ – Λ/ΣΙΑ

26. ΚΟΥΠΕΠΙΑ ΘΕΩΝΗ – ΑΝΑΙΣΘΗΣΙΟΛΟΓΟΣ – Λ/ΚΑ

27. ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ – ΠΑΙΔΙΑΤΡΟΣ – Λ/ΣΙΑ

28. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ – ΟΦΘΑΛΜΙΑΤΡΟΣ – Λ/ΚΑ

29. ΛΙΑΣΙΔΗΣ ΕΥΘΥΒΟΥΛΟΣ – ΟΡΘΟΠΑΙΔΙΚΟΣ ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ – ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ ΑΚΡΑΣ ΧΕΙΡΟΣ – Λ/ΣΟΣ

30. ΛΟΡΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ – ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΟΣ – Λ/ΣΙΑ

31. ΛΟΥΚΑ ΓΕΩΡΓΙΟΣ – ΙΑΤΡΟΣ Λ/ΣΙΑ

32. ΛΟΥΚΑ ΛΟΥΚΑΣ – ΓΕΝΙΚΟΣ ΙΑΤΡΟΣ – Λ/ΣΙΑ

33. ΛΟΥΚΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ – ΙΑΤΡΟΣ ΕΙΔΙΚΕΥΟΜΕΝΟΣ ΠΑΘΟΛΟΓΙΑΣ – Λ/ΚΑ

34. ΜΑΖΕΡΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ – ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΙΑΤΡΟΣ – Λ/ΣΙΑ

35. ΜΑΜΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ – ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΟΣ – Λ/ΣΙΑ

36. ΜΑΥΡΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ – ΠΑΙΔΙΑΤΡΟΣ – Λ/ΣΟΣ

37. ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ – ΛΕΚΤΟΡΑΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ – ΠΑΘΟΛΟΓΟΑΝΑΤΟΜΟΣ –Λ/ΣΙΑ

38. ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ ΑΝΝΑ – ΓΕΝΙΚΟΣ ΙΑΤΡΟΣ – Λ/ΚΑ

39. ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ – ΙΑΤΡΟΣ – Λ/ΣΙΑ

40. ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ – ΠΑΙΔΙΑΤΡΟΣ – ΑΛΛΕΡΓΙΟΛΟΓΟΣ – Λ/ΣΟΣ

41. ΞΥΔΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ – ΕΙΔΙΚΟΣ ΠΑΘΟΛΟΓΟΣ – Λ/ΣΙΑ

42. ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ – ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΟΣ – Λ/ΣΙΑ

43. π. ΘΕΟΦΑΝΗΣ ΝΤΟΤΣΕΦ –ΓΕΝΙΚΟΣ ΙΑΤΡΟΣ – Λ/ΣΟΣ

44. π. ΜΑΡΙΟΣ ΤΟΦΑΛΙΔΗΣ – ΙΑΤΡΟΣ ΩΡΛ – Λ/ΣΟΣ

45. ΠΑΛΑΖΗ ΑΙΜΙΛΙΑ – ΠΑΘΟΛΟΓΟΣ – Λ/ΣΙΑ

46. ΠΑΛΑΖΗΣ ΛΑΚΗΣ – ΕΝΤΑΤΙΚΟΛΟΓΟΣ – Λ/ΣΙΑ

47. ΠΑΝΤΕΛΙΔΑΚΗΣ ΗΡΑΚΛΗΣ – ΓΕΝΙΚΟΣ ΙΑΤΡΟΣ – ΕΙΔΙΚΟΣ ΙΑΤΡΟΣ – Λ/ΚΑ

48. ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ – ΠΑΙΔΙΑΤΡΟΣ – Λ/ΣΙΑ

49. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΗΛΙΑΣ – ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΩΝ – Λ/ΣΙΑ

50. ΠΑΠΑΖΑΧΑΡΙΟΥ ΖΑΒΒΑΣ – ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΟΣ – Λ/ΚΑ

51. ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ ΝΕΚΤΑΡΙΑ – ΙΑΤΡΟΣ ΕΙΔΙΚΕΥΟΜΕΝΗ ΠΑΙΔΙΑΤΡΟΣ – Λ/ΚΑ

52. ΠΑΠΑΦΥΛΑΚΤΟΥ ΜΑΡΙΑ – ΠΑΙΔΟΚΑΡΔΙΟΛΟΓΟΣ – Λ/ΣΟΣ

53. ΠΑΡΑΔΕΙΣΙΩΤΗ ΆΝΝΑ – ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΟΣ – Λ/ΣΙΑ

54. ΠΑΡΑΔΕΙΣΙΩΤΗ ΧΡΥΣΩ – ΙΑΤΡΟΣ ΕΙΔΙΚΕΥΟΜΕΝΗ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ – Λ/ΣΙΑ

55. ΠΑΥΛΙΔΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ – ΠΑΙΔΙΑΤΡΟΣ – Λ/ΚΑ

56. ΠΕΛΕΚΑΝΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ – ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΣ ΙΑΤΡΟΣ – Λ/ΣΙΑ

57. ΠΕΤΑΗΣ ΗΛΙΑΣ – ΚΑΡΔΙΟΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ – Λ/ΚΑ

58. ΠΕΤΕΜΕΡΙΔΟΥ ΣΟΦΙΑ – ΙΑΤΡΟΣ ΕΙΔΙΚΕΥΟΜΕΝΗ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ – Λ/ΣΙΑ

59. ΠΙΕΡΗ ΜΑΡΙΑ- ΙΑΤΡΟΣ ΕΙΔΙΚΕΥΟΜΕΝΗ ΜΑΙΕΥΤΙΚΗΣ/ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΑΣ – ΑΜ/ΣΤΟΣ

60. ΠΙΤΣΙΛΛΟΣ ΧΑΡΗΣ – ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ/ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ – Λ/ΣΟΣ

61. ΠΙΤΣΙΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ – ΙΑΤΡΟΣ ΕΙΔΙΚΕΥΟΜΕΝΟΣ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ/ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ – Λ/ΣΟΣ

62. ΠΟΖΩΤΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ – ΙΑΤΡΟΣ – Λ/ΣΙΑ

63. ΣΑΒΕΡΙΑΔΗΣ ΑΔΑΜΟΣ – ΓΑΣΤΡΕΝΤΕΡΟΛΟΓΟΣ – Λ/ΚΑ

64. ΣΑΜΑΡΑ ΘΕΟΓΝΩΣΙΑ – ΠΑΙΔΙΑΤΡΟΣ – Λ/ΚΑ

65. ΣΑΜΑΡΑ ΦΛΩΡΕΝΤΙΑ – ΓΕΝΙΚΟΣ ΙΑΤΡΟΣ – Λ/ΚΑ

66. ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ – ΓΕΝΙΚΟΣ ΙΑΤΡΟΣ – ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ – ΠΑΦΟΣ

67. ΣΤΑΜΑΤΑΚΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ – ΟΡΘΟΠΑΙΔΙΚΟΣ – Λ/ΚΑ

68. ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ – ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΟΣ – Λ/ΣΙΑ

69. ΤΗΛΕΜΑΧΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΣ – ΙΑΤΡΟΣ ΕΙΔΙΚΕΥΟΜΕΝΟΣ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ – Λ/ΣΙΑ

70. ΤΡΥΦΩΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ – ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ – Λ/ΚΑ

71. ΤΣΙΡΕΛΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ – ΠΑΙΔΟΚΑΡΔΙΟΛΟΓΟΣ – Λ/ΣΙΑ

72. ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΣΤΕΛΛΑ – ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ – Λ/ΣΟΣ

73. ΧΑΤΖΗΓΑΒΡΙΗΛ ΜΙΧΑΛΗΣ – ΑΙΜΑΤΟΛΟΓΟΣ – Λ/ΣΟΣ

74. ΧΑΤΖΗΘΕΟΧΑΡΟΥΣ ΓΛΑΥΚΟΣ – ΜΑΙΕΥΤΗΡΑΣ – ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΟΣ-Λ/ΚΑ

75. ΧΑΤΖΗΣΤΥΛΛΗ ΣΤΕΛΙΟΣ – ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΟΣ – Λ/ΣΙΑ

ΣΤΟΜΑΤΟΓΝΑΘΟΠΡΩΣΟΠΙΚΟΙ ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΙ

76. ΠΡΟΚΟΠΙΟΥ ΑΝΤΡΕΑΣ – Λ/ΣΟΣ 77. ΣΑΜΑΡΑΣ ΧΡΙΣΤΟΣ – Λ/ΚΑ

ΟΡΘΟΔΟΝΤΙΚΟΙ

78. ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΠΕΤΡΟΣ – Λ/ΣΟΣ

79. ΠΑΝΑΓΗ ΝΕΑΡΧΟΣ – Λ/ΣΟΣ

80. ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ ΑΒΡΑΑΜ – Λ/ΣΟΣ

ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΙ

81. ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΣΑΒΒΑΣ – Λ/ΚΑ

82. ΒΟΣΚΟΥ ΣΟΦΙΑ – Λ/ΣΟΣ

83. ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΣΟΦΙΑ – Λ/ΣΟΣ

84. ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΧΑΡΗΣ – Λ/ΣΙΑ

85. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ – Λ/ΣΟΣ

86. ΗΡΟΔΟΤΟΥ ΑΙΓΛΗ – Λ/ΣΟΣ

87. ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ – Λ/ΚΑ

88. ΙΩΑΝΝΟΥ ΚΩΣΤΑΣ – Λ/ΣΙΑ

89. ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΑΠΑΘΑΝΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ – Λ/ΣΙΑ

90. ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΝΙΚΗ – Λ/ΣΟΣ

91. ΚΟΥΠΑΤΟΣ ΧΑΡΗΣ – ΠΑΦΟΣ

92. ΚΟΥΡΤΕΛΛΑΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ – Λ/ΣΙΑ

93. ΚΤΩΡΗ ΚΥΡΙΑΚΗ – ΑΜ/ΣΤΟΣ

94. ΚΩΣΤΡΙΚΚΗ ΣΠΥΡΟΣ – Λ/ΣΙΑ

95. ΜΑΚΡΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ – Λ/ΣΙΑ

96. ΜΑΥΡΙΔΗΣ ΝΕΟΦΥΤΟΣ – Λ/ΚΑ

97. ΜΑΥΡΙΔΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ – Λ/ΚΑ

98. ΝΕΟΦΥΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ – Λ/ΣΟΣ

99. ΠΑΝΑΓΙΔΗΣ ΔΗΜΟΣ – Λ/ΣΟΣ

100. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΜΙΧΑΛΑΚΗΣ – Λ/ΚΑ

101. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΒΙΟΛΕΤΑ – Λ/ΣΟΣ

102. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ – Λ/ΣΟΣ

103. ΠΙΤΣΙΛΟΥ ΗΛΕΚΤΡΑ – Λ/ΣΟΣ

104. ΠΙΤΣΙΛΟΥ ΛΕΥΚΗ – Λ/ΣΟΣ

105. ΣΤΥΛΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ – ΑΜ/ΣΤΟΣ

106. ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ ΜΑΡΙΑ – Λ/ΚΑ

107. ΤΣΑΓΓΑΡΙΔΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ – Λ/ΣΙΑ

108. ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ – Λ/ΚΑ

ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ

109. ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΑΡΙΝΑ– Λ/ΣΟΣ

110. ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΥΡΙΑΚΟΣ – Λ/ΣΟΣ

111. ΑΝΔΡΕΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ – Λ/ΣΙΑ

112. ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ – Λ/ΚΑ

113. ΑΧΙΛΛΕΩΣ ΕΛΕΝΗ – Λ/ΣΟΣ

114. ΒΥΡΩΝΟΣ ΝΙΚΟΣ – Λ/ΣΟΣ

115. ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΝΔΡΕΑΣ – Λ/ΣΙΑ

116. ΓΙΑΝΝΗ ΑΝΝΑ – Λ/ΣΟΣ

117. ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΣΩΤΟΣ – Λ/ΣΙΑ

118. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ ΔΩΡΑ – Λ/ΣΟΣ

119. ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ – Λ/ΣΙΑ

120. ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ – Λ/ΣΟΣ

121. ΙΑΚΩΒΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ – Λ/ΣΟΣ

122. ΙΩΑΝΝΟΥ ΑΝΤΡΟΥΛΛΑ – ΕΠΙΚΟΥΡΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ – Λ/ΣΙΑ

123. ΙΩΑΝΝΟΥ ΑΡΓΥΡΩ – ΠΑΦΟΣ

124. ΚΑΚΟΥΣΙΑ ΦΩΤΕΙΝΗ – ΑΜ/ΣΤΟΣ

125. ΚΑΜΙΝΤΖΗ ΜΑΡΘΑ – Λ/ΣΟΣ

126. ΚΑΜΙΝΤΖΗ ΑΓΓΕΛΑ – Λ/ΣΟΣ

127. ΚΑΣΙΑ ΒΑΣΩ – ΑΜ/ΣΤΟΣ

128. ΚΩΣΤΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ – Λ/ΣΟΣ

129. ΜΑΥΡΙΚΙΟΥ ΔΟΜΝΑ – Λ/ΣΟΣ

130. ΜΙΧΑΗΛ ΚΥΡΙΑΚΗ – Λ/ΚΑ

131. ΜΙΧΑΗΛ ΜΙΧΑΗΛ – Λ/ΣΟΣ

132. ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ ΝΑΤΑΛΥ – Λ/ΣΟΣ

133. ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΑΝΤΩΝΙΑ – Λ/ΚΑ

134. ΝΙΚΟΛΑΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ – Λ/ΚΑ

135. ΝΙΚΟΥ ΑΝΤΡΙΑ – Λ/ΣΙΑ

136. ΝΤΟΜΟΥΤΣΙΔΟΥ ΑΝΝΑ – Λ/ΚΑ

137. ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ – Λ/ΣΟΣ

138. ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΕΙΡΗΝΗ – Λ/ΣΙΑ

139. ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΜΑΡΙΑ – Λ/ΣΙΑ

140. ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΘΕΟΔΩΣΙΑ – Λ/ΣΙΑ

141. ΠΑΦΙΤΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ – Λ/ΚΑ

142. ΠΙΡΙΚΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ – Λ/ΣΟΣ

143. ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ – Λ/ΚΑ

144. ΤΡΙΚΟΥΤΣΙΗΣ ΣΠΥΡΟΣ – Λ/ΣΟΣ

145. ΦΩΤΙΟΥ ΠΕΤΡΟΥΛΛΑ – Λ/ΣΟΣ

146. ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ – Λ/ΣΟΣ

147. ΧΑΤΖΗΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΔΩΡΙΤΑ – ΠΑΦΟΣ

148. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ – Λ/ΣΟΣ

ΒΙΟΧΗΜΙΚΟΙ

149. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ – ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ – ΑΝΟΣΟΛΟΓΙΑ – Λ/ΣΙΑ

ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΙ

150. ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΠΑΥΛΟΣ – Λ/ΣΟΣ

151. ΜΑΣΤΡΟΥ ΑΝΤΡΗ – ΑΜ/ΣΤΟΣ

ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ

152. ΠΑΛΑΖΗ ΔΕΝΑ – ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ – Λ/ΣΟΣ

Πηγή:https://www.orthodoxianew

Exit mobile version